Kunniakierros

Kristiinan Urheilijoiden viiriä SUL-puheenjohtaja Antti Pihlakoskelle luovuttamassa (vasemmalta) Aaro Ylikoski, Ilpo Kaukoranta ja Juhani Riski.
Kristiinan Urheilijoiden edustajat vastaanottavat diplomit ja Kunniakierros- historiikit.
Kunniakierroksella vuorollaan Suomen ennätykset tehneet miehet historiallisessa yhteiskuvassa. Kuvassa myös vasemmassa reunassa SUL-puheenjohtaja Antti Pihlakoski sekä oikeassa reunassa vahva urheiluvaikuttaja ja SUL- puheenjohatajanakin toiminut Carl-Olaf Homén. Keskellä toinen vasemmalta luettuna SE-miehet Kyösti Kakkonen, Juhani Riski Aaro Ylikoski, Jukka Uunila ja Matti Mäki-Reinikka.
Osa kunniavieraista SUL kunniakierrospäällikön Harri Merran seurassa Kunniakierroksen historiikin julkistamisessa.

Kristiinan Urheilijat juhlinnan kohteena Kunniakierroksen historiikin julkistamistilaisuudesa

Sivuvalikosta voit tarkastella lisää mielenkiintoisia nimiä ja lukuja seuran kannalta

Tässä yksi mielenkiintoinen ja hyvin kuvaava tilasto seuramme Kunniakierroksesta.

Kristiinan Urheilijathan on koko perheen seura. Koko perheen omistautumisesta seuratyölle kertova alla olevat lukemat:

Kristiinan Urheilijoiden Kunniakierroksen kaksi parasta perhettä vuosien aikana

1. Sjögrenit  39222 euroa