Yleisurheilu / Friidrott

Jäsenmaksuedut 2022 Maksamalla urheilijamaksun lisäksi Kristiinan Urheilijoiden jäsenmaksun 2022 pääset nauttimaan KrU:n tarjoamista eduista.

• Jäsenmaksun suuruus ( henkilöjäsen 15€, perhe 25 € )

Kristiinan Urheilijat kustantaa

• Leirille valitun urheilijan leirityskulut sekä kilometrikorvaukset seuraavasti: Alue-, piiri- ja nuorten maajoukkueleiristä seura korvaa urheilijalle 50%. Majoitusvaihtoehtona on leirityksen tarjoama halvin majoitus. Jos haluaa valita kalliimman vaihtoehdon, urheilija maksaa itse erotuksen. Kilometrikorvaukset korvataan kokonaan, kimppakyytejä pyritään järjestämään.

• Pm- , sisulisä- ja aluemestaruuskisoista kustannetaan kuittia vastaan kokonaan ilmoittautumismaksut sekä km-korvaukset. Urheilijoiden ja vanhempien toivotaan suosivan kimppakyytejä mahdollisuuksien mukaan. Urheilijat ilmoittavat itsensä em. kisoihin.
  • SM- kilpailuista kustannetaan kuittia vastaan kokonaan urheilijan ilmoittautumismaksut sekä km-korvaukset. Urheilijan majoituksesta / ruokailusta korvataan urheilijalle ja valmentajalle kuittia vastaan max. 75€/vrk. Etukäteen ilmoitettava jaoston puheenjohtajalle valmentajan mukana olo.
  • Kalevan kisoista seura kustantaa urheilijan ja valmentajan yöpymisestä / ruokailusta max. 110€/yö.

• Kilometrikorvauksen suuruus on 0,22 € / km.

• Kristiinan Urheilijat avustaa urheilijaa SUL:n lajikarnevaaleille. Korvaus on 50 €/urheilija. Osallistumista FJG-Games tapahtumaan tai Urheiluakatemian harjoituksiin ei enää korvata kaudesta 2011.

• Urheilijalla on mahdollisuus kerätä Kunniakierroksen avulla omaa stipendiä. Jokaisesta keräämästään 100 eurosta urheilija saa 20 euroa.

• Kristiinan Urheilijat maksaa urheilijan lisenssimaksun.

SINUN SEURASI ON KRISTIINAN URHEILIJAT

Kristiinan Urheilijat - Sinun seurasi

Tervetuloa koko perheen seuraan!

Yhdyshenkilö Ilpo Kaukoranta 0400737325