Yleisurheilun päätöstilaisuus

29.10.2018

Päätöstilaisuus pidettiin lauantaina 27.10.

JANITA JA LINUS KU:N PÄÄPALKITUT

SM-tason menestyjät Janita Leppäranta ja Linus Nurminen palkittiin sekä SM-ansioistaan että seuran parhaina urheilijoina: Janita naisurheilijana ja Linus poikaurheilijana. Paras miespuolinen oli kolmiloikkaa päälajinaan pitävä Simon Nurminen.

Onnistuneesta urheilukoulusta vastuullinen Niko Haaro palkittiin vuoden ohjaajana ja hänen hyvät apurinsa Emilia Sundén, Eino Laine ja Nurmisen veljekset pääsivät Lions-palkinnoille.

Vahvat veteraanit Jukka Korpi ja Marko Jokela pitävät itsensä komeilla tuloksilla edelleen SM-mestaruuksissa.

Menestynyt kunniakierros toi stipendiä kaikkiaan yhdeksälle nuorelle kerääjälle. Maasto- ja sarjakisaosallistumiset merkitsivät kaikkiaan yli 50 nuoren huomioimista. Puurtajapuolen ansaitut palkinnot menevät Pirkko ja Nancy Gullansin palkintokaappeihin.

- Ilpo -