Ensi talven Alueleiritys

28.8.2012

Katso ohjeet ja hae ihmeessä mukaan hyvää leiritykseen.

Alueleiri  2012-2013 , läntinen alue

Suomen Urheiluliito (SUL)  järjestää läntisen alueen (EPU, KEPY, KESY ja ÖID ) alueleirityksen.

Leirit pidetään Kuortaneen Urheiluopistolla.  Ne alkavat aina perjantaisin klo 18 ja päättyvät sunnuntaisin noin klo 16.

Leirin sisällön suunnittelussa noudatetaan SUL:n alueleirin koulutusohjetta.

Leiriajankohdat
1.    leiri    26.-28.10.2012
2.    leiri    18.-20.01.2013
3.    leiri    26.-28.04.2013

4.    leiri    27.-30.6.2013 yleisurheilun lajikarnevaalit ( erillinen hinta )

+ seurantapäiviä leirien välillä

Hakeminen
Leiritykseen haetaan  sähköisesti   www.yleisurheilurekisteri.fi

palvelutunnus: 2012LAALHAKU

kirjaudu à ilmoittaudu à täytä hakemus à lähetä

Täytä lomake 18.9. mennessä, jolloin alueleirityksen hakuaika päättyy.

Leiritykseen valituille lähetetään kutsu 8.10. mennessä. Leiritykseen valituista tiedotetaan myös piirien nettisivuilla.  Mikäli urheilija ei pääse alueleiriryhmään, hänet kutsutaan piirileiritykseen, jos vain ko.  leirin ikäkriteeri täyttyy.

Valintakriteerit
Leiritykseen valitaan urheilijoita, jotka ovat 14 - 18–vuotiaita (s. 1998-1994). Leirityksen hakukriteerinä on A-luokan tulos (joustava valinta).  A-luokan tulos ei välttämättä kuitenkaan riitä leirivalintaan. Leirille valittujen henkilökohtaiset valmentajat ovat erittäin tervetulleita mukaan leirille. Jos henk.koht. valmentaja on tulossa leirille, toivomme siitä ilmoittautumista leiripäällikölle (Tapio Rajamäki) vähintään viikkoa ennen leirejä majoituksen varaamiseksi.

Kustannukset
Leiriviikonlopun hinta vuonna  2012 täysihoidolla Kuortaneen urheiluopistolla maksaa  103-156 €  riippuen majoitustasosta ( 1-3 taso, liikuntahotelli ). Maksamalla leirin heti säästyt laskutuslisältä. Tämän lisäksi urheilijoilta peritään ns. 50€ kouluttajamaksu, jolla katetaan leiripäällikön, kouluttajien  ja leirijärjestelyjen kulut. Se koskee koko leirityskautta. Kouluttajamaksut laskutetaan urheilijoiden seuroilta ensimmäisen leirin jälkeen.

Sopimushinnat ovat tämän vuoden loppuun alueleirien osalta:

1-tasomajoituksessa                118 €/henk.    (Matintupa, Honkala, Jukantupa,  Mäntylä)

2-tasomajoituksessa                112 €/henk.    (Rastit, Koskela, Ritola)

3-taso                                          103 €/henk.(Pihamaja, Rantamaja, Sysimaja)

Liikuntahotelli (täydet huoneet)    156 €/henk.

Yhden hengen huonelisä opiston 1-tasomajoituksessa on 24 €/vrk, 2- ja 3-tasossa 22 €/vrk, ja Liikuntahotellissa 30 €/vrk.

Yleisurheiluterveisin

Tapio Rajamäki