Yleisurheilutiedote!

30.3.2017

Yleisurheilutiedote

Kiitos kaikille leirille osallistuneille !!(innokkaat lapset, pätevät ohjaajat, osaava seurajohto ja ravitseva keittiö)

Harjoitukset

Harjoitusajat tällä hetkellä:

12v. alkaen

Tiistai: ruotsalainen yläaste klo. 16.30-18.00(porrasjuoksut, levytanko)

Torstai: Kristiinahalli klo 16.30-18.30(mm. telinevoimistelu, nopeus)

Sunnuntai: Kristiinahalli klo. 17.00-18.30(nopeus, loikat)

7-11v Sunnuntai

:Ala-aste Tiukassa klo 17.00-18.00

Harjoitusmaksut 12v alkaen 150€/vuosi, perheen seuraavat lapset 100€

Lasten yukoulu Tiukassa on ilmainen(toistaiseksi)

Huhtikuussa alkavat heittoharjoitukset. Sisältyy urheilumaksuun. Mikäli osallistuu vain heittoharjoitukseen peritään siittä erillinen pieni maksu

Kilpailut

Osanottomaksua ei ole:

Maastojuoksut pururadalla, jotka alkavat Ke 3.5, klo 18.00. Jatkuu joka keskiviikko Toukokuussa. Sarjat 6v alkaen, mutta osallistumiseen ei ole alaikärajaa!

Maastot pitävät taukoa kesän ajan ja jatkuvat syyskuussa keskiviikkoisin.

Sarjakilpailut alkavat kesäkuussa. Joka keskiviikko Kristiinakentällä klo 18.00

Piirin seurakilpailut ( entinen Vattenfall-kisa) järjestetään kaksi kertaa kesän aikana, tänne on tarkoitus kasata mahdollisimman iso joukkue. Ku´lla on siellä myös toimitsijavelvollisuus.

Piirin viesteihin, huipentumiin(piirimestaruuskisat), otteluihin ja maastokisoihin mukaan rohkeasti. Seura maksaa osanottomaksun.

Koulutus

Lasten yu-kurssi 8.4 Karijoella (9-15) ja 13.5 (9-15). Seurasta on jo 4 nuorta ilmoittautunut mukaan (alaikäraja 15v). Seura maksaa koulutuksen, edellyttäen että osallistuja on seuran käytettävänä kesällä ohjaajana.

Kunniakierros

Kunniakierros järjestetään 5.6 saunapuistossa. Nyt seuralla on tavoitteena vähintään 100 juoksijaa SUOMI 100 - teeman mukaan