Tietoa Alajärven pm-kiplailuihin osallistuville

25.7.2012

Terve,

Hienosti olette lähteneet taistelemaan piirin mestaruuksista, seuran puolesta ISO KIITOS !

Te jotka olette varanneet yöpymistä Alajärven seurakunnan leirialueella

Olemme paikalla perjantaina noin klo. 18:00, jos joku tulee aikaisemmin voinette vastaanottaa avaimet. Leirikeskukseen ei tule muita majoittujia, joten koko alue on meidän käytössä. Tilaa löytyy 50:lle. Käytössä on keittiö, rantasauna, grillipaikat, kylmiöt jne.

Pyydän että otatte mukaan oma täkki, tyyny ja liinavaatteet.

Ajo-ohje

Suvirannantie 250, Alajärvi.

Huom ! Mikäli ajatte navigaattorin mukaan se opastaa teidät järven väärälle puolelle!

ELI ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄÄNTYKÖ KAARTUSEN NIMISEN TIEN KOHDALTA ! (soratie)

Vaan ajakaa Lapualta vt 16 kohti Alajärveä, Hoiskon kohdalla on tietyömaa, josta käännetään kohti Vimpeliä, tie 68. Ajakaa Vimpeliin päin niin leirikeskuksen opasteet löytyvät sen tien varrelta.

KAIKILLE TIEDOKSI, PIDÄMME MITALIKAKKUJUHLAT LAUANTAINA ILLALLA LEIRIKESKUKSEN TILOISSA,

KAIKKI PM-KILPAILUUN OSALLISTUJAT OVAT TERVETULLEITA MYÖS VANHEMMAT, KELLOAIKA VIELÄ AUKI

MIKÄLI MITALI EI TULE LAUANTAINA NIIN JUHLITAAN SUNNUNTAIN MITALI ETUKÄTEEN !

TERVETULOA.

kilpailuun liittyvää tiedote löytyy seuran kotisivulta.

Sigge 0400-368206, Ilpo 0400-737325