Etelän leirin palaute

4.5.2012

Jannen mäkitreeni pyörällä oli 25x470m
Markus vie letkaa.
Jussi kärjessä, muut seuraavat.
Mikko jäniksenä.

Ilpon reportaasi viestijoukkueen etelän leiristä.

KRU:n isot pojat panostavat tuleviin vuosiin jo nyt melko perusteellisesti. Siitä osoituksena, yhtenä sellaisena, usean viikon etelän lämpöön suunnattu leiri.
Apartamentos-tyyppinen asuminen vaatii hyvää yhteishenkeä, että ruoka-ostokset,ateriat, siivoukset jne. sujuvat. Tutussa paikassa kokeneiden kumppanien kanssa treenit on helppo toteuttaa.

Janne Hautala joutui alkuajat olemaan pyörän päällä, mutta onneksi jalkapohjan kuvaus antoi luvan juoksuun.
- Nyt haluan vain juosta, antaa huoltajien pyöräillä.

Jussi Ojala oli kuukauden tätä ennen Keniassa. Kestävyyspohja alkaa olla siinä mallissa, että tehoharjoitteluun voidaan siirtyä ja pistää ennätykset uusiksi.
- Seuraava startti Kristiinankaupungissa pm-maastoissa 5.4 tai Seinäjoen katujuoksussa 17.5

Markus Jokinen menee kohti parasta kauttaan. Helppo juoksu (17x200m /45 sek.) menee hyvin.
- Tästä on hyvä lähteä vauhteja tekemään, Seinäjoella nähdään.

Mikko Pellinen ei muistele hallikisojen Suomenmestaruuttaan pitkään. Kun ihan hymyssäsuin mies tulee pitkältä lenkiltään (27km), niin asiat ovat mallissaan.
-Länkenillä, Kurikalla ja Kuopiolla on kovat viestijoukkueet, niin kait meilläkin...

-Ilpo