Eleriin Haas haastaa

3.4.2012

Eleriin asettelee jo telineitä kohti EM- Helsinkiä. Kuva: Riina Kairulahti

KrU:lle pitkästä aikaa piiriennätys.

Eleriin Haas haastaa

KrU sai pitkästä aikaa (vai onko jopa ensimmäinen?) piiriennätyksen hallikisoissa, kun Eleriin hyppäsi 190cm Pärnun kisoissa. Tämä on N22-sarjan uusi ennätys, edellinen oli Vasaman lahjakkaan Marianne Mattalsen hyppäämä 188 -00. Samalla Eleriin myös sivusi naisten ennätystä, jonka Marianne hyppäsi -02.
Reijo Jokela on hyvin luotsannut tätä hyppääjälupausta, joka nähtäneen EM-kisoissa, mutta vieraan verkkarin väreissä. Onneksi oikeus kisailla on muissa kisoissa (esim. Kalevan Kisat).

Myös KrU:n valmentajat kovassa kunnossa

Marko Jokela (Reijon poika) on seuran valmentajia ja pitää itsensä erinomaisessa kunnossa. Nyt tuli veteraanitasolta kaksi SM-kultaa hallikisoista. Korkeustulos 187cm oli 12cm kovempi kuin hopeamiehen.
Toinen mestaruus tuli pituushypystä 586 tuloksella ja siinäkin seuraava jäi 40cm.

Ilpo