Urheaa toimintaa seuran nuorilta

30.7.2011

Kristiinan Urheilijoiden kaksi nuorta ovat toimineet esimerkillisesti ja pelastaneet veden varaan joutuneita. Nämä kaksi erillistä tapausta ja urhea toiminta niissä ovat sattuneet aivan hiljattain.

Molemmat esimerkillisesti toimineet nuoret urheilijat ovat olleet aktiivisesti mukana seuran uintijaoston vetämillä kursseilla. Toinen heistä suoritti juuri talvella pidetyn seuran järjestämän hengenpelastuskurssin.

Toiselle rohkeasti toimineelle nuorelle on jo yksityinen henkilö hakenut hengenpelastusmerkkiä ja toiselle Kristiinan Urheilijat puolestaan on hakemassa hengenpelastusmerkkiä ansiokkaasta toiminnasta.

Kristiinan Urheilijat on ylpeä omista nuoristaan ja haluammekin kiittää nuoria urheasta toiminnasta!