Kristiinan Urheilijat ja Puma yhteistyösopimukseen

28.2.2011

Seuran jäsenille urheiluvaatteita jopa 80% alennuksella.

Kristiinan Urheilijat ja maailman johtava urheiluvaatevalmistaja Puma ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen. Yhteistyösopimuksen kautta seuran urheilijoille ja jäsenille tarjotaan laadukkaita tuotteitta todella edullisesti. Alennusta on parhaimillaan peräti 80 %.

Yhteen ovat päätyneet kaksi vanhaa ja perinteikästä, mutta samalla innovatiivista toimijaa. KU tunnetaan vahvasti kehittymään pyrkivänä seurana. Me olemme vahva nuorisokasvattaja ja tunnettuja ympäri maata tälläkin hetkellä hyvin toimivista yleisurheilun ja uinnin nuorisovalmennusryhmistämme.  Puma on perinteikäs urheiluvaatevalmistaja, joka on jo monia vuosia ollut suuressa huudossa etenkin nuorten keskuudessa.

Yhteistyö on tarkoitus jatkua vuosia eteenpäin. Kristiinan Urheilijat ja Puma uskovat vahvasti yhteistyön edistävän molempien toimintaa. Puma on ollut otettu siitä kun Kristiinan Urheilijat valitsivat juuri heidät yhteistyökumppaneikseen.

Vaatteita voi käydä sovittamassa maaliskuun ajan Talas Elmo Sport urheiluosastolla. Tilaukset tulisi tehdä myös maaliskuun aikana, jotta vaatteet saapuvat kesäksi. Etuhintaiset seuratuotteet on tarkoitettu ainoastaan seuran jäsenille ja urheilijoille. Puman kanssa tehty yhteistyösopimus edellyttää, että seuran urheilijat kilpailevat koko ajan suuremmalta osin Puman asusteissa.

Katsomaan tänä keväänä tarjolla olevia seura-asusteita pääset tästä.