Sarjahiihdot alkavat 5.1.2011 ja hiihtokoulu 9.1.2011

21.12.2010

Talven sarjahiihdot järjestetään yhteistyössä Tiukan IK:n kanssa.

Kristiinan Urheilijat tekee kuluvana talvena yhteistyötä Tiukan IK:n sarjahiihtojen järjestämisen osalta. KU järjestää tiukkalaisten kanssa yhteisiä sarjahiihtoja vuoroviikkoina. Sarjahiihdot alkavat 5.1.2011. Joka toinen keskiviikko hiihdetään kantakaupungissa Leppäsalmen valaistulla ladulla KU:n huolehtiessa järjestelyistä ja joka toinen keskiviikko Tiukassa Vargön hiihtomajalla tiukkalaisten huolehtiessa kisojen läpiviemisestä.

Hiihtojen alkamisaika on klo 18.30, ja pakkasrajana -15 astetta. Suupohjan sanomien ja Syd Österbottenin seuratoimintapalstoilta ilmenevät lähemmin onko kyseessä perinteisen vai vapaan tyylin kisa. Ensimmäinen KU:n järjestämä kisa on tuo edellämainittu 5.1 ja siitä eteenpäin kahden viikon välein ovat hiihdot ns. kotiladulla.

Sarjahiihdot

Hiihtokoulu

KU:n järjestää talven aikana myös hiihtokoulua neljänä sunnuntai-iltapäivänä, 9.1, 16.1, 23.1 ja 30.1 klo 14.00. Tästäkin ilmoitellaan tarkemmin paikallislehtien seuratoimintapalstoilla lähempänä, mm. mitä kulloinkin harjoittellaan ja missä.

Hiihtokoulu