Lajipäiviä Suupohjan lohkolla

17.12.2010

Moukarinheiton lajipäivä tänään Kauhajoella.

Suupohjan lohkolle on varmistunut tähän mennessä seuraavat lajipäivät.

·          Moukarinheiton laji-ilta pidetään Kauhajoella uimahallin heittopaikalla pe 17.12.2010 alkaen klo 18.00. Kouluttajana toimii Jarmo Pöyry. Harjoitus on tarkoitettu yli 12 –vuotiaille urheilijoille. Laji-illan hinta on 5€ /urheilija. Maksu peritään paikan päällä. Harjoitus on samalla koulutustapahtuma seuran valmentajille sekä urheilijoiden vanhemmille. Tervetuloa mukaan oppimaan! Ilmoittautuminen viim. päivää ennen tapahtumaa sekä lisätiedot ( Ilpo Kaukoranta 0400-737325).

·         Moukarinheiton laji-ilta pidetään Kauhajoella uimahallin heittopaikalla pe 7.1.2011 alkaen klo 18.00. Kouluttajana toimii SUL:n lajivalmentaja Arto Rinta-aho. Harjoitus on tarkoitettu yli 12 –vuotiaille urheilijoille. Laji-illan hinta on 5€ /urheilija. Maksu peritään paikan päällä. Kouluttajana toimii. Harjoitus on samalla koulutustapahtuma seuran valmentajille sekä urheilijoiden vanhemmille. Tervetuloa mukaan oppimaan! Ilmoittautuminen viim. päivää ennen tapahtumaa sekä lisätiedot ( Ilpo Kaukoranta 0400-737325).

·         Kilpakävelyn lajipäivä pidetään Kaskisten urheiluhallissa la 15.1.2011 klo 10-12. Kouluttajana toimii Niina Järvinen. Harjoitus on tarkoitettu yli 12 –vuotiaille urheilijoille. Laji-illan hinta on 5€ /urheilija. Maksu peritään paikan päällä. Harjoitus on samalla koulutustapahtuma seuran valmentajille sekä urheilijoiden vanhemmille. Tervetuloa mukaan oppimaan! Ilmoittautuminen viim. päivää ennen tapahtumaa sekä lisätiedot  ( Ilpo Kaukoranta 0400-737325).

Yhteistyö on jo nyt lähtenyt vilkkaasti käyntiin. Tästä on hyvä jatkaa !

Tapio Rajamäki

Aluevalmennuspäällikkö