"Kristiinan Urheilijat teki tasokkaan joululehden" - Liipo

16.12.2010

KU:n seuralehteä on luettu suurella mielenkiinnolla Kristiinankaupungin ulkopuolellakin.

Liikunta Pohjanmaan julkaisemassa Liipo- lehdessä Kristiinan Urheilijoiden joulun ajan seuralehti kerää tunnustusta. "Kristiinan Urheilijat päätti kokeilla ensimmäisen kerran lähes 80-vuotisessa historiassa joululehden tekemistä ja tulos oli erinomainen. Marraskuussa ilmestynyt lehti on 72- sivunen; yksi suurimmista maassamme ilmestyneistä urheiluseurojen toteuttamista joulujulkaisuista"

Liipo kehuu juttuaineistoa monipuoliseksi ja laajaksi:" Lehdessä esitellään myös useimmat KU:n tämän hetken SM-tason urheilijat, eikä kuntourheiluakaan ole unohdettu." Jutussa on myös kuvat Sofie Danielssonista ja Råttsien kolmesta eri sukupolvesta.

Päätoimittajan tekemää työtä luonnehditaan lupaavaksi. Pääkirjoittajiksi mainitaan ansaitusti suurimman osan jutuista kynäilleet Ilpo Kaukoranta ja Lauri Järvinen.

Liipo osuu naulan kantaan kuvatessaan seuramme kokemuksia lehdenteosta myönteisiksi ja ennustaakin jatkoa joululehdelle vuoden kuluttuakin. Hyvän palautteen ja hyvien kokemuksiemme ansiosta KU tuleekin vastaamaan huutoon ja julkaisemaan joululehden tulevanakin vuonna.

Liitämme kuvan jutusta sivuillemme lähipäivinä jos saamme luvan Liiposta.