Kristiinan Urheilijoihin kovia menijöitä

15.12.2010

Kristiinan Urheilijoiden vanhat viestiennätykset kovilla ensi kesänä.

Kristiinan Urheilijoihin on siirtynyt syksyn aikana kolme kovaa eteläpohjanmaalaista puolimaileria. Seuraan ovat siirtyneet Janne Hautala Teuvan Rivakasta, Mikko Pellinen Kauhavan Wisasta ja Jussi Ojala Soinin Sisusta. Näiden siirtojen myötä seuraan syntyy nuori viestijoukkue, joka tulee tosissaan haastamaan, suurseura SSU:n ja The Boysit Kurikasta, taistelussa Etelä-Pohjanmaan herruudesta keskimatkoilla.

Viestijoukkueen täydentävät jo seuraa edustavat Markus Jokinen ja Veli-Jukka Hattula. Viestijoukkueella on panostus ja tavoitteet korkealla. Lisää viestijoukkueesta voit lukea viimeistään alkuvuoden aikana seuran sivuilta.

Kristiinan Urheilijat haluaa toivottaa urheilijat tervetulleeksi hyvään seuraan!

Seurasiirrot SUL- sivuilla.