Kunniakierros 2012

29.3.2012

Perinteikäs Kristiinan Urheilijoiden Kunniakierros juostaa 25 kerran. Tule mukaan tukemaan nuorisurheilua!

Kunniakierros 2012 tiedoite

Kristiinan Urheilijoiden perinteikäs Kunniakierros juostaan 25 kerran toukokuun 17
päivänä klo 17.00 Kristiinan Raatihuoneen puistossa.

Jokaiselle juoksijalle,jonka keräystuotto on vähintään 30€ on luvassa laadukas T-paita.
Kuusi parasta kerääjää palkitaan erikoispalkinnoin samoin kuin Kunniakierroksen nuorin ja
vanhin osanottaja sekä eniten kierroksia juossut.
Urheilukoululaisilla( 0-18 v ikäisille) omat erikoispalkinnot.(jos keräät 100€ saat 20€,200€ 40€,300€ 60€ jne.)
EPU jakaa 2000€ niiden seurojen kesken,jotka ylittävät 5000€(60 prosenttia keräystuotosta)
Summa jaetaan suhteessa keräyssummaan.

Kunniakierroksen tuotto,josta seuran osuus on 65 prosenttia käytetään nuorisourheiluun(pal-
kinnot,leirit,matkakulut,valmennus,kilpailumaksut ym.). Kunniakierroksen pienin kiinteä
kertamaksu on 10€.

Kunniakierros juostaan klo 17-18, mutta jos haluat tehdä lenkin pyörällä, niin sekin onnistuu, sillä kaupungin pyöräilykampanja on samana päivänä alkaen klo 12. Jätät listan vaikkapa jo edellispäivänä Juhani Riskille tai Jonille.

Kunniakierroskeräyslistoja saatavissa John Rajasalo puh. 050-5919281 tai Stig-Erik Ingves puh. 0400-368206
Heille voit myös soittaa jo sinulle jäi jotain kysyttävää Kunniakierroksesta!

Kunniakierroksen jälkeisiä tapahtumia

Seuran omat vanhemmat urheilijat kokoontuvat illalla palaveriin seuran huomattavien tukijoiden kanssa ja siellä puhutaan tulevasta kilpailukaudesta.

Seuraavana päivänä perjantaina alkaa klo 17 kesäkauden avaus koulutuksineen urheilukentällä. Mukana seuran valmentajat ja aktiivit.
Nuorille järjestetään monta toimipistettä ja esitellään seuraan siirtyneitä nuoria.

Lauantaina 19.5. ovat piirinmestaruuskisat sisuikäisille maastossa Teuvalla ja sinne mennään isolla bussilla ja mukaan toivotaan paljon kanustajia. Mukana ovat ”isommat urheilijat”.

Näistä Kunniakierroksen jälkeisistä tapahtumista tarkempaa tietoa vielä luvassa myöhemmin.